ABL
ABL

ABL

TRENIŅI AR SPĒKA NOVIRZIENU

Burtiskā tulkojumā no angļu valodas spēka un funkcionālā treniņa ABL nosaukums (Abdominal Buttocks Legs) nozīmē “vēders, sēža, kājas”, precīzi apzīmējot tās muskuļu grupas, kurām tas domāts. Regulāru ABL treniņu rezultātā pieaug spēks un izturība kāju un sēžas muskuļos, kāju slaidums un sēžas vingrums, uzlabojas kopējā kardio izturība, un notiek ievērojams kaloriju zudums.

Treniņš ir piemērots cilvēkiem ar jebkuru sagatavotības līmeni, kas vēlas uzlabot savu “problēmzonu” izskatu un spēku. Treniņam ir  tikai vispārējie ierobežojumi.

Veidots no vingrojumu kompleksa sēžas muskuļu un gurnu trenēšanai (dažādi pietupieni, izklupieni, kāju pacelšanas vingrinājumi u.c.). Noslēguma daļā notiek korsetes muskuļu (vēderpreses un muguras) trenēšana.

Treniņš ilgst 55 minūtes.

Treniņā tiek izmantotas hanteles, gumijas amortizatori,  fitnesa nūjas, medicīniskās bumbas un stepa platformas.

Piemērotākais apģērbs šim treniņam ir elastīgs sporta apģērbs, kas ir izturīgs pret slodzi, labi regulē ķermeņa temperatūru un izvada mitrumu. Piemērotākie apavi — viegli sporta apavi ar labu amortizāciju un potītes fiksāciju. Iesakām izvēlēties kvalitatīvu sintētisku audumu apģērbus un apavus ar baltu zoli.

Phone: +371 67 256 027
E-mail: info@balancegym.lv
Rīga LV-1057, Latvija
Prūšu iela 46,