FITNESA PROGRAMMAS

BOSU

BOSU

TRENIŅI AR SPĒKA NOVIRZIENUBOSU, jeb līdzsvara platforma ir universāls, efektīvs rīks līdzsvara, funkcionālajiem, specifiskajiem sporta treniņiem. Īīpaši efektīvs BOSU ir dziļās muskulatūras nostirpināšanas profilaksē. Treniņš ir piemērots cilvēkiem ar jebkuru sagatavotības līmeni. Treniņam ir vispārējie ierobežojumi, tas nav paredzēts arī cilvēkiem, kas cieš no mugurkaula problēmām (sevišķi jostas daļā) un kāju locītavu slimībām. Veidots no

READ MORE
VELO

VELO

KARDIO TRENIŅIVidējas intensitātes treniņš uz velotrenažieriem kaloriju dedzināšanai un kardio izturības vairošanai. Nodrošina maksimālu efektu ar minimālu slodzi uz locītavām. Treniņš ir piemērots cilvēkiem, kas vēlas samazināt svaru un trenēt sirds muskuļus. Treniņam ir tikai vispārējie ierobežojumi. Veidots no intervālu vingrojumiem, spēka vingrojumiem, kalnu un citu šķēršļu pārvarēšanas uz trenažiera instruktora uzraudzībā un iedvesmojošas mūzikas

READ MORE
deepWORK®

deepWORK®

KARDIO TRENIŅICīņu mākslu principi kombinācijā ar funkcionālo treniņu paņēmieniem un meditāciju kustībā. Funkcionālais treniņš visam ķermenim, orientēts uz kardio izturības attīstību un atbrīvošanos no stresa. Treniņš ir piemērots cilvēkiem ar iepriekšēju sportošanas pieredzi. Treniņam ir vispārējie ierobežojumi, tas savas augstās intensitātes dēļ nav iesakāms atveseļošanās periodā, fitnesa iesācējiem un cilvēkiem, kas cieš no sirds un

READ MORE
TABATA

TABATA

TRENIŅI AR SPĒKA NOVIRZIENUAugstas intensitātes intervālu treniņš sirds un asinsvadu sistēmas un kopējās organisma izturības stiprināšanai. Tonizē muskuļus un dedzina kalorijas, paātrinot vielmaiņu. Šo treniņu metodi izstrādāja Dr. Izumi Tabata, kādreizējais Japānas jāšanas sporta izlases galvenais treneris. Šobrīd viņa izveidotā programma kļuvusi par vienu no populārākajām augstas intensitātes intervālu treniņu metodēm pasaulē. Treniņš ir piemērots

READ MORE
LADY’S FITNESS

LADY’S FITNESS

TRENIŅI AR SPĒKA NOVIRZIENUTreniņš, kas izveidots īpaši sievietes organismam. Harmoniska nodarbība muskulatūras dziļāko slāņu stiprināšanai un stabilizācijai, spēka attīstībai, lokanības un koordinācijas uzlabošanai. Treniņš ir piemērots meitenēm un dāmām ar jebkuru sagatavotības līmeni. Treniņam ir tikai vispārējie ierobežojumi. Veidots no vingrinājumiem muskuļu stiprināšanai un stiepšanai, vingrojumiem darbam ar ķermeņa problēmzonām, kalanētikas un pilates paņēmieniem. Treniņš

READ MORE
LOAD MORELoading ...