VESELĪBAI UN GARAM

SLOWLY & STRONG

SLOWLY & STRONG

VESELĪBAI UN GARAMMierīgs, harmonisks treniņš dziļo muskuļu slāņu nostiprināšanai un stabilizēšanai, muskuļu spēka attīstīšanai, līdzsvara un lokanības uzlabošanai. Treniņš ir piemērots fitnesa iesācējiem, arī cilvēkiem ar balsta un kustību aparāta problēmām. Treniņam ir tikai vispārējie ierobežojumi. Veidots no vingrojumiem spēka un lokanības attīstībai, kombinējot statisku muskuļu slodzi ar pārdomātu un mērķtiecīgu stiepšanos un elpošanas vingrinājumiem.

READ MORE
ROLL RELAX

ROLL RELAX

VESELĪBAI UN GARAMVingrojumu komplekss, izmantojot masāžas rullīšus (foam roller). Neaizvietojams muskuļu ātrai atjaunošanai pēc treniņa, sāpju sajūtu mazināšanai muskuļos, atbrīvošanai no hipertonusa, kā arī lokanības veicināšanai un traumatisma mazināšanai. Treniņš ir piemērots gan iesācējiem, gan pieredzējušiem sportotājiem pēc intensīviem treniņiem. Īpaši iesakāms muskuļu sāpju sindromu gadījumā. Treniņam ir vispārējie ierobežojumi, tas nav paredzēts arī cilvēkiem

READ MORE
PILATES

PILATES

VESELĪBAI UN GARAMVingrojumu sistēma visu muskuļu grupu stiprināšanai, stājas un līdzsvara uzlabošanai, saišu elastīguma un locītavu kustīguma veicināšanai. 20. gadsimta sākumā Džozefs Pilatess izstrādāja šo sistēmu angļu karavīru rehabilitācijai. Savas efektivitātes un drošības dēļ vēlāk tā kļuva populāra profesionālu dejotāju un Holivudas aktieru vidū. Treniņš ir piemērots visiem, neatkarīgi no vecuma un sagatavotības līmeņa, sevišķi

READ MORE
YOGA

YOGA

VESELĪBAI UN GARAMSena vingrojumu un meditācijas sistēma, kas dzimusi Indijā apmēram pirms astoņiem tūkstošiem gadu. Radīta ķermeņa attīrīšanai, atveseļošanai un stiprināšanai, kā arī garīgā līdzsvara un miera iegūšanai. Treniņš ir piemērots visiem, neatkarīgi no vecuma un sagatavotības. Treniņam ir vispārējie ierobežojumi, tas nav paredzēts arī cilvēkiem ar smagām mugurkaula traumām, paaugstinātu acu un galvaskausa spiedienu,

READ MORE